ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

تحميل اغنية سارة جمال اتالم بذنب دموعى 2010

تحميل اغنية سارة جمال اتالم بذنب دموعى
نغمة,موبايل,تنزيل,فيلم,اغانى شعبى,نغمات افرح رنات,موسيقى,مولد
,افراح,كليب,فيديو,الجديدة,شعبى,الجديد

 النجمه الجميله ساره جمال

اغنية اتالم بذنب دموعى


النجمه الجميله ساره جمال

اغنية اتالم بذنب دموعى
جامده جداااااااا

CD.Q 128kbps

التحميل

 
mediafire
تحميل من مدونة عرب توب



نغمة,موبايل,تنزيل,فيلم,اغانى شعبى,نغمات افرح رنات,موسيقى,مولد
,افراح,كليب,فيديو,الجديدة,شعبى,الجديد

رسالة أحدث رسالة أقدم

28 Responses to “تحميل اغنية سارة جمال اتالم بذنب دموعى 2010”

  1. غير معرف15 فبراير, 2010

    شكرا علي مجهوداتكم لايجاد هذه الاغنيه

    ردحذف
  2. غير معرف11 يوليو, 2010

    شكرا على الاغنيه ميرسى يجد

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف10 مايو, 2013

      هاااااااااااااى

      حذف
  3. غير معرف02 أغسطس, 2010

    انا الطير الجريح المجروح بهواك

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف03 أغسطس, 2012

      انا يعني
      شكراااااااااااااااااا

      حذف
    2. غير معرف03 أغسطس, 2012

      ازيك ياااااااااااااااطير المجروح

      حذف
  4. غير معرف29 سبتمبر, 2010

    شكورا ليك جدا ومستنين كتير من الاغانى الجديده شكرا على هذه الاغنيه الجامده اوى دى من فابيو

    ردحذف
  5. غير معرف15 أكتوبر, 2010

    انا مش عارف احمله ازاي

    ردحذف
  6. انا اسلام ابوشوشة حلو اوى الجو دة اشط يا شوشة بنى سويف وعسلاة

    ردحذف
  7. غير معرف12 يناير, 2011

    انا بعشق الاغنيه ديه ميرسى بجد ليك

    ردحذف
  8. غير معرف20 فبراير, 2011

    اغنيه جميله جدا

    ردحذف
  9. بجد شكرا على مجهوداتكم التى بذلتموها

    ردحذف
  10. غير معرف16 أغسطس, 2011

    شكرا شكرا شكرا متقلش بسيطة وسهلة بسيطة بسيطة لكن مستهلة

    ردحذف
  11. انا منه اغنيه بمووووت فيها اصلها ماشيه مع حياتى

    ردحذف
  12. يا جماعه انا مش عرفه احمل الا غنيه وبجد عيزه حد يسا عدنى مرسى

    ردحذف
  13. والله دي اغنيه جاااامده بس انا شكلي كده مش عارف احمل الاغنيه زي نونه

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف03 أغسطس, 2012

      ازيك

      حذف
    2. غير معرف10 مايو, 2013

      فى حد هنا من الفيوم

      حذف
    3. هاااااااااااااااى

      حذف
  14. غير معرف03 يونيو, 2012

    ربنا يوفقك

    ردحذف
  15. غير معرف03 يونيو, 2012

    الاغنية جااااااااااااااامدا جداااا تسلم اللى غنتها بس مش عارفةاحملها

    ردحذف
  16. غير معرف20 يونيو, 2012

    انا بموت فيه الغنيه دى بحبها اوى لوئه

    ردحذف
  17. غير معرف17 نوفمبر, 2012

    انابحب الاغنية دى اوى ومش عارفة اشغلها ولا احملها اية

    ردحذف
  18. غير معرف31 ديسمبر, 2012

    أود الرااااااااحيل
    1/6/2013

    ردحذف
  19. هاااااااااااااااااى

    ردحذف
  20. غير معرف28 يوليو, 2013

    انا مش عارفة احملها كيف ساعدوني

    ردحذف
  21. غير معرف28 يوليو, 2013

    بليز

    ردحذف
  22. غير معرف04 أغسطس, 2013

    انا من الفيوم من الحدقة

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

جروب بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة
انضم الينا