ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

تحميل البوم تامر حسنى اخترت صح

تامر حسنى .. البوم اخترت صح .. 2010  تحميل اغنية,Love DownLoad Full sh3be Songالبوم ا201011ا تتر تامر حسنى .. البوم تامر حسنى .. البوم اخترت صح .. 2010 صح .. 2010 سمعنا sm3na عرب سيدالجوال 
مهرجانات لوب نغمةاموبايل اتنزيل كوكتيل ا احدث اجدد2011 ديجى اغانى شعبى انغمات افرح  رنات اموسيقى 2011امولد اافراح اكليب فيديواالجديدةاشعبى الجديد





تامر حسنى .. البوم اخترت صح كامل 
تامر حسنى .. البوم اخترت صح .. 2010 حصريااا
البوم تامر حسنى النسخة الاصلية كاملة

تامر حسنى البوم اخترت 2010 حصريااا الاصدار الغير رسمى

Track List

01.Ya Wa7eshny
02. Ba7lam b Eh
03.Le Awel Mara
04.Yana Ya Mafesh
05.Ana Lewahdy
06.Hatta Wenta Be3eed
07.Nazret Oyouno
08..Se7et.3ala.Sotha
09.Tamer.Hosni.FT.Karim.Mohsen.Mabnsash
10.Awel.Youm
11.W.Ana.3aser
12. Ha3sor 3ala Nafsy Lamona


Informations

Album Size : 23 MB

Album Extention : MP3

Download Links


المصدر: مدونة عرب توب
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة عرب توب
3arbtop.blogspot.com

تامر حسنى .. البوم اخترت صح .. 2010  تحميل اغنية,Love DownLoad Full sh3be Songالبوم ا201011ا تتر تامر حسنى .. البوم تامر حسنى .. البوم اخترت صح .. 2010 صح .. 2010 سمعنا sm3na عرب سيدالجوال 
مهرجانات لوب نغمةاموبايل اتنزيل كوكتيل ا احدث اجدد2011 ديجى اغانى شعبى انغمات افرح  رنات اموسيقى 2011امولد اافراح اكليب فيديواالجديدةاشعبى الجديد
 

رسالة أحدث رسالة أقدم

65 Responses to “تحميل البوم تامر حسنى اخترت صح”

  1. غير معرف27 مايو, 2010

    بصراحة يعنى الالبوم تحفة وكمان تامر اجمل

    ردحذف
  2. غير معرف02 يونيو, 2010

    البوم تمام بس عمرو احلى طبعاااااااااااا

    ردحذف
  3. بجد البوم حلو كتير وتيمو اكيد احلي ربنا يوفقك يا تيمو ملوكه

    ردحذف
  4. غير معرف03 يونيو, 2010

    حاجة مش عادية ومش غريبه

    ردحذف
  5. غير معرف05 يونيو, 2010

    مشكووووووووووووور

    ردحذف
  6. غير معرف07 يونيو, 2010

    مش جديد علي تامر النجاح

    ردحذف
  7. تامر كان يستحق البيج اورد مويزك

    ردحذف
  8. حرام عليك ياتامر واقف حال كل الفنانين اللي حوليك

    ردحذف
  9. غير معرف07 يونيو, 2010

    تامر وبس

    ردحذف
  10. غير معرف08 يونيو, 2010

    الالبوم على الاخر والفيلم كمان ................
    وتامر حلو

    ردحذف
  11. غير معرف08 يونيو, 2010

    الله عليك يا فنان بصراحه الاغاني جميله ده طبعا دائما معروف عليك ومن وجهة نظري نامر اجمل مغني شوفته في حياتي

    ردحذف
  12. غير معرف11 يونيو, 2010

    تعبتنى يا تمورة انا بحبك مووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووت وكمان اروى مع تحيات اشرقت مطر

    ردحذف
  13. غير معرف15 يونيو, 2010

    الالبوم مش حلو اوى وتامر مش حلو اصلا لان عمورة أحلى منة طبعا

    ردحذف
  14. غير معرف16 يونيو, 2010

    اي حاجة يغنيها تامر تبقي حلوة واغانيه كلها جامدة وهو كمان جامد مووووووووووووووووت

    ردحذف
  15. غير معرف16 يونيو, 2010

    علفكرة تامرحسني احلي من عمرودياب بكتيييييييير واغانيك كلها احلي من اغاني عمرو انا بحبك مووووووووووت يا تمورة

    ردحذف
  16. غير معرف17 يونيو, 2010

    بدون منكتب تعليق تيمو اساسا شخص جااااااااااامد مووووووووووووووووووووووت وانا بحبه جدا وانا عايزة وننفسي اشوفه بس انا عايشة في الكويت مبنزلش مصر الا سنة وسنة بجد وحشااااااااااني مصر مووووووووت

    ردحذف
  17. تامر البومة الجديد حلو وبجد انتا جامد

    ردحذف
  18. غير معرف17 يونيو, 2010

    ايه يا جدعان انتوا اتهبلتوا ولا ايه تامر مين دا الى واقف حال المطربين الى حاواليه امال عمرودياب بيعمل ايه هو ومحمد منير

    ردحذف
  19. غير معرف17 يونيو, 2010

    مفيش حد احلى من عمرو دياب وتامر بتاعكو ميجيش في عموره حاجه

    ردحذف
  20. بجد انا مش عارف اقولك ايه بس الالبوم جامد جداً اوى وياريت كل البوم كده ونفسى اسمعك كلمات الاغانى بتاعتى بس معرفش نمرتك وديه بدايه اغنيه انا كتبها اصل انا بحب واحده لكن مش اى واحده واحده خطفتلى قلبى اول ماشوفتها واحده ملكتلى روحى اول ما اقبلتها واحده كده فى جمالها ماشوفتش زيها نفسى اسمعك بقيتها وديه نمرتى0149119293

    ردحذف
  21. غير معرف19 يونيو, 2010

    لازم تعرفوا ان تامر وعمرو دول ولا حاجة انا حضرت ليهم حفلات كتيرة مش حلوة وحماقى احلى كتير منهم كلهم

    ردحذف
  22. غير معرف20 يونيو, 2010

    تمورة انتة طول عمرك ناجح ومتميز عن غيرك وانتة نجم الاجيال ولا عمرو ولاغيرة انتة وبس رغم انف الحاقدين

    ردحذف
  23. غير معرف20 يونيو, 2010

    تامر حسنى نجم الجيل طول ما انا معاك حبيت دنيا و كأنى عمرى ماشفتها انا اول ماشفتك يا حبيبى اتمنيت اكون معاك تلمسنى بأديك تحضنى بأديك _(تامر حسنى +بوسى كات__)

    ردحذف
  24. غير معرف21 يونيو, 2010

    الالبوم جامداخرحاجة والفيلم كمان وانا بجد نفسي اشوفك وتيمو احلي مغني وممثل في العالم كله
    البرنسبسة

    ردحذف
  25. غير معرف21 يونيو, 2010

    ايه يا جماعة تامر مي ده
    ده اصلا مبيعرفش يغني
    ده انا بنزل الالبوم عشان اضحك علي شتايمه اللي في الاغاني

    ردحذف
  26. غير معرف21 يونيو, 2010

    بصراحة تامر ناااااااااااااااجح فى كل حاجة طبعا وكل الناس بيحبوة جدا بس انا عايزة اسمع اخترت صح سارة محمد

    ردحذف
  27. انا بحبك اووى بصراحة انت اجمد واحد شفتة فى حياتى محمود

    ردحذف
  28. غير معرف21 يونيو, 2010

    بصراحه انتا تجنن يا تامر وده مش جديد عليك انا بموت فيك وفى اللى جابوك

    ردحذف
  29. غير معرف23 يونيو, 2010

    بجد مفيش مطرب عنده احساس قد تامر ولا بيلحن ويكتب زى تامر ومن نجاح لنجاح ياحلى تامر بموت فيك نونو

    ردحذف
  30. غير معرف24 يونيو, 2010

    انا بحب تامر حسنى الانة عندو شخصية هو اساسن شخصية جميلة جدا انا بنسبلى هو مطرب جميل جميل جدا

    ردحذف
  31. غير معرف25 يونيو, 2010

    تـــــــــــــيمو جامد طول عمره وكل اغانيه وافلامه مفيش زيها ولا هيكون في زيها
    تـــــــــــــيمو هو التوب
    بــــــحبــــــك مــــــــوت

    ردحذف
  32. غير معرف26 يونيو, 2010

    بجد الالبوم حلو قوى يا تامر وكمان الكليب بتاع بحلم اية بجد جامد قوى ربنا يخليك لينا وتقدم لينا اغانى اكتر ربنا يحرصك
    توتة

    ردحذف
  33. غير معرف26 يونيو, 2010

    تامرحسنى والالبوم اوحش من بعض ويارب يخليك يا تامر علشان نسمع الغانى بتعتك ونضحك عليك

    ردحذف
  34. غير معرف29 يونيو, 2010

    بصراحة انا مش بحب تامر شكلا ولان كل البنات هتموت علية بس اغانيه جميلة وانتوا يا جماعة اتهبلتوا راحوا فين عمرو دياب وحماقى ومنير ولؤى وايهاب توفيق وهانى شاكر علشان تسمعوا وتتهبلوا على تامر حسنى فوقواااااااااا salma

    ردحذف
  35. غير معرف29 يونيو, 2010

    تامر حسنى فنان مختلفش عليه اتنين بس لالاسف مغرور جدا ومتكبر جدا واتمنى انه يتخلص من الحجات دى عشان الناس تفضل تحبه وربنا ينجح الكل وكل واحد التوب فى منطقته يعنى عمور رائع ومفيش حد زيه وكمان تامر وكمان حماقى ربنا مع الجميع

    ردحذف
  36. انتووووووووايه في ايه اتهبلتوا بتكلمو على تامر كده ازي فنان رائع ومفيش زيو انا مانكرنش انو عمرووحماقي فنانين كبارواغانينهم بتجنن وانا بحبهم اوي بس ليه انتو المصرين دائماتتخانقوعلى كده حجات تافه مغنين واهلي وزمالك ايه فيكوايه ياجماعه الخير اهدو؟؟سالي من العراق احبكم يامصرين وياحسني وياحماقي اوي اووووي وعمرو اوي باي,,سالي من العراق

    ردحذف
  37. غير معرف03 يوليو, 2010

    بصراحه تامر جامد وعمرو انسان زباله وحماقي جامد موت بس منير حد بجد مش لطيف وعلي فكره البوم تامر الجديد جامد اخر حاجه اش اش sokra

    ردحذف
  38. غير معرف03 يوليو, 2010

    تيمو جاااااااامد واغانيه كلها ناجحة وجامدة زيه انا بحب اسمعه قوي بس في بنات over قوي وبتحب تستهبل عليه احنا ايوة بنحبه ونحب نسمعله لكن مش لدرجة الهبل دة miro max

    ردحذف
  39. غير معرف04 يوليو, 2010

    بجد الالبوم جميل يا تيمو واغنيه يا واحشنى تحفه

    ردحذف
  40. غير معرف04 يوليو, 2010

    تامرحسني فنان رووووووووووووووووعه واغنيه مره ررررررررهيبه وانا احبه مووووووت
    حلقووووووومي من اليمن

    ردحذف
  41. غير معرف04 يوليو, 2010

    انا بجد بموووووووووت فيك ياتامر و فى البوماتك كلها وحفظا كل اغانيك والتفهين الى بيستهزؤا بيك سيبك منهمدول تفهين منير اية وارف اية ما فيش غيرك دول صوتهم معفن د انت نجم الجيل وانا نفسى اشوفك او اسمع صوتك انا رقمى 0120905914 باااااااااااااااى

    ردحذف
  42. غير معرف04 يوليو, 2010

    بصراحة البوم تامر جامد جدا واليقول غير كده يبقي مبيفهمش حاجة وعمرو اصلا بيئة بحبك مووووووووت يا تمورة manar

    ردحذف
  43. غير معرف05 يوليو, 2010

    تامر فنان جميل جدااااااااا انا من اشد المعجبين بتامر حسنى بس يارت اللى بيحب فنان وحسوا انة احسن فنان ملهوش دعوة بباقى الفنانين ميغلطش فيهم دة تعليقى مش اكتر ربنا يوفك الفنانين كلهم

    ردحذف
  44. غير معرف14 يوليو, 2010

    ياخونا تامر بيشتغل مش بيهجص زى واحد تانى بيقولوا عليه الهضبة وبيعمل اعلانات لشركة مياه

    ردحذف
  45. غير معرف16 يوليو, 2010

    تامر انا بحبك جدا وبجد نفسي اشوفك اسمع صوتك اتكلم معاك وبجد انت مفيش حد احسن منك والالبوم بجد جامد جدا واكتر اغنيه عجباني بتصعب علي نفسي اغنيه اخر حاجه فعلن وربنا معاك يا تموره نور

    ردحذف
  46. غير معرف16 يوليو, 2010

    اية الالبوم جامد دة وانا بحبك يا تامر موووووووووووووووووووووووووووت دة الالبوم مكسر دنيا

    ردحذف
  47. غير معرف16 يوليو, 2010

    اية ياتيموالالبوم جامددة مبهدل الشرقية على فكرة ناس كتير بحبوك من الشرقية

    ردحذف
  48. غير معرف17 يوليو, 2010

    البوم تحفه

    ردحذف
  49. غير معرف17 يوليو, 2010

    بصراحة الالبوم تحفة كالعادة طبعا احنا متعودين علي كدة من تامر بجد انا بحبك جدا لأن حبيبي فيه شبه كبير منك وانت كمان بحس ان معظم اغانيك بتوصفني

    غادة عاشقة تامر

    ردحذف
  50. غير معرف20 يوليو, 2010

    البووووووووووو جددددددددددديددددددددد

    ردحذف
  51. غير معرف20 يوليو, 2010

    البووووووووووو جددددددددددديددددددددد

    ردحذف
  52. غير معرف21 يوليو, 2010

    انابموت فيك ياتمور انابحبك كتيرياتامر وانامن ليبياواسمي مروة

    ردحذف
  53. غير معرف24 يوليو, 2010

    ده البوم زبالة وتامر دا ميجيش جنب عمرو حاجة
    ال تامر ال

    ردحذف
  54. غير معرف12 سبتمبر, 2010

    احلى حاجة فى تامر اغانية وشعر سدرة الى مصدرة طول الوقت

    ردحذف
  55. غير معرف13 سبتمبر, 2010

    تامر حسنى احلى حاجة فيه صوته لانه حساس اوى

    ردحذف
  56. غير معرف12 أكتوبر, 2010

    بصراحةارخم انسان شوفتة فى حياتى لانة دايمايبين انة محتاج العطاء

    ردحذف
  57. غير معرف26 ديسمبر, 2010

    يا جماعة انتو فى ايه تمورة مين وهباب مين انتو بتحبوه على ايه انا نفسة اعرف (بنت صدقا)

    ردحذف
  58. khaled men mo hbi tamer26 يناير, 2011

    ana b7eb kelshi bi tamer hosni wmen ba3do mahada yetl3 3alla msra7 y8ani la2nou sawto bijanen heses ktir bi 3a2ed tamer hosni ana bmout fik mwah

    ردحذف
  59. غير معرف07 يونيو, 2011

    انا مقدرش اقول ان تامر وحش بس ميتقرنش طبعا بالهضبة عمرو هشام من المنصورة

    ردحذف
  60. غير معرف24 يونيو, 2011

    والله البوم حلو بس مشعارف احمل الالبوم علي الكمبيوتر بس هو فيلم حكاية

    ردحذف
  61. غير معرف24 يونيو, 2011

    والله البوم حلو بس مشعارف احمل الالبوم علي الكمبيوتر بس هو فيلم حكاية

    ردحذف
  62. غير معرف04 يوليو, 2011

    مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

    ردحذف
  63. غير معرف06 سبتمبر, 2011

    البوم جامد اخر حاجه

    ردحذف
  64. محمد علي16 سبتمبر, 2011

    mercie Tamer Hosny

    ردحذف
  65. غير معرف12 مايو, 2012

    بحب صوته مش شكله

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

جروب بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة
انضم الينا