ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

تحميل فيلم نور عينى

مشاهدة فيلم نور عينى تامرfilm download dvd حسنى 2010,تحميل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010,تنزيل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010حمل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010,تنزيل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010,فيلم تامر حسنى الجديد 2010,فيلم نور عينى ,نور عينى وفيلم تامر حسنى,شاهد اون لاين فيلم تامر حسنى الجديد,فيلم نور عينى اون لاين


تحميل فيلم نور عينى





قصة الفيلم

وتروي القصة حكاية شاب “تامر حسني” يقرر ان يحقق شيئاً في حياته. ويتخذ من الغناء سبيلاً لتحقيق حلمه ليصبح مطربا مشهوراً. ويلتقي بفتاة احلامه “ منه شلبى ” وهي الفتاة التي تنحدر من اسرة متوسطة الحال. ويقع الشاب في حبها. قبل ان تتعرض لحادث يفقدها بصرها. ورغم الاعاقة يصر الشاب على ان يبقي بجوار حبيبته التي يفشل الأطباء في إعادة نور عينيها. ويصطدم الشاب برفض اسرته للإرتباط بفتاة كفيفة ومن أسرة فقيرة.

وتحدث مفاجأة في نهاية الأحداث بأن يتدخل القدر يعيد للفتاة بصرها مرة أخرى .
الفيلم يدور في إطار كوميدي غنائي. على طريقة افلام تامر السابقة. ويفكر تامر حسني جدياً في تغيير نهاية الفيلم لتكون مفاجأة للجمهور لكونها غير متوقعة.

روابط التحميل

تحميل من هنا
او
تحميل من هنا

المصدر: مدونة عرب توب
 
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة عرب توب
3arbtop.blogspot.com



مشاهدة فيلم نور عينى تامرfilm download حسنى 2010,تحميل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010,تنزيل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010حمل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010,تنزيل فيلم نور عينى تامر حسنى 2010,فيلم تامر حسنى الجديد 2010,فيلم نور عينى ,نور عينى وفيلم تامر حسنى,تحميل فيلم فاصل ونعود تامر حسنى الجديد,فيلم نور عينى اون لاين

رسالة أحدث رسالة أقدم

104 Responses to “تحميل فيلم نور عينى”

  1. غير معرف20 مايو, 2010

    thxxxxxx

    ردحذف
  2. غير معرف01 يونيو, 2010

    مشكووووووووووووورين جدا على الفيلم

    ردحذف
  3. غير معرف01 يونيو, 2010

    بحبك تامر

    ردحذف
  4. غير معرف01 يونيو, 2010

    شكرا الموقع كتير حلو

    ردحذف
  5. غير معرف01 يونيو, 2010

    شكرا الموقع كتير حلو

    ردحذف
  6. منتظرين النسخة ال dvd

    ردحذف
  7. غير معرف01 يونيو, 2010

    بارك الله فيكى على فليم نور عينى

    ردحذف
  8. غير معرف01 يونيو, 2010

    بجد موقع ممتاز كانك فى منتدى كبير وشامل ربنا يوفقكم

    ردحذف
  9. غير معرف01 يونيو, 2010

    انا شفتة فى السينما فيلم جميل

    ردحذف
  10. بتمنى نسخة اخرى ياريت بسرعة تكون ديفيدى

    ردحذف
  11. غير معرف01 يونيو, 2010

    بارك الله فيكم يسلمو على المجهود

    ردحذف
  12. غير معرف01 يونيو, 2010

    الفيلم حلو بس مش اوى زى اللى فات عمر وسلمى

    ردحذف
  13. غير معرف01 يونيو, 2010

    بارك الله فيكم

    ردحذف
  14. غير معرف01 يونيو, 2010

    تسلم الايادى فيلم رائع

    ردحذف
  15. غير معرف01 يونيو, 2010

    مشكورين على الفيلم

    ردحذف
  16. غير معرف01 يونيو, 2010

    بحب تامر حسنى احسن مطرب عربى

    ردحذف
  17. غير معرف03 يونيو, 2010

    اول شي بمموت في تامر بس مو عارفة احمل البومة ولا الفيلم بليز ساعدوني

    ردحذف
  18. تم تغيير روابط التحميل

    ردحذف
  19. غير معرف04 يونيو, 2010

    الفيلم جامد موووووووووووووت وبجد انا بحب تامر موووت مووووووووووت وهو احسن مطرب في مصر كلها اكيييييييييييد

    ردحذف
  20. غير معرف23 يونيو, 2010

    مشكور بس انا بعد ما حملته مش راضى يشتغل هو بيشتغل على برنامج ايه

    ردحذف
  21. يشتغل بكودك

    K-lite Mega Codec Pack 6.00

    دا الرابط للتحميل

    http://3arbtop.blogspot.com/2010/06/k-lite-mega-codec-pack-600.html

    ردحذف
  22. غير معرف25 يونيو, 2010

    يا جماعة بجد انا لسة داخلة الفيلم امبارح ودخلتة 3 مرات تانى الفيلم رومانسر وكوميدى الفيلم تحفة واصعب مشهد لما اسلام جمال الى هو اخوة فى الفلم بيموت انا عايزة اشكر تامر بجد وقولة انت نجحت بصوتك وبادبك وبا حساسك وبحبك موت

    ردحذف
  23. غير معرف28 يونيو, 2010

    مرسى جدا انتوا احسن منتدى بجد مرسىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى جدا

    ردحذف
  24. غير معرف03 يوليو, 2010

    مش عارف اولك ايه انتا عملتلى حاجه انا بحبها اوووووووووى للنجم تامر حسنى مليون شكرا ليك واحسن منتدى هو الامنتدى ده وياريت مزيد من الافلام الجديده

    ردحذف
  25. غير معرف29 يوليو, 2010

    i love tamer hosny are you in my hart b7bk ya tamer

    ردحذف
  26. غير معرف22 أغسطس, 2010

    انا شفت الفيلم و بجد تامر و منة اكثر من تحفة وتامر على طول فوق و عمر ه ما هيوقع ابدا مهما حصل ربنا يا رب يوفقه لانه انسان جميل فى كل حاجة و يستاهل

    ردحذف
  27. (مجنونة تامر حسني)09 سبتمبر, 2010

    انا امووووت في تامر حسني والفيلم فوق الروعة حلوووو مرة ويارب يعطي تامر على قد نيته الطيبة ويوفقه وكل عام وانت بخير وهاد الموقع رووووووووووووعة

    ردحذف
  28. غير معرف11 سبتمبر, 2010

    انتا بتقول اييييييييييييييييه

    ردحذف
  29. مجنونة تامر حسني17 سبتمبر, 2010

    تامر حسني فنان رووووعة والفيلم حلو اوي وانا بجد بموووووت فيك ياتامر وانت احلى فنان عربي وصوتك اجمل من اي صوت تاني

    ردحذف
  30. غير معرف13 أكتوبر, 2010

    انابموت في تامر وبحب كل اغانيه وافلمة كلهاجامدة اوي

    ردحذف
  31. غير معرف20 أكتوبر, 2010

    الفيلم روعه شكرا

    ردحذف
  32. مجنونة تامر حسني20 أكتوبر, 2010

    انا بحبك اوي يا تامر ياريت لو تحس بيا اوي

    ردحذف
  33. غير معرف30 أكتوبر, 2010

    فلام رائع جدا مشكورررررررررر

    ردحذف
  34. غير معرف02 نوفمبر, 2010

    معجبة بيك اوى ياتامر وربنا يوفاك

    ردحذف
  35. غير معرف12 نوفمبر, 2010

    تامر بجد انسان جميل اوى وانا بحبه جداجداجدا ويارب يوفقه وبجد الفيلم فوق الروعه وافلامه كلها تحفه وياريت يا تامر تعمل افلام تانى مع الفنانه الرائعه مى عز الدين عشان ليقين مع بعض جدا جدا وبتمنى انى اشوفكم تانى فى عرض فيلم جيد مع بعض.انا بحبك اووووووووى يا تامر

    ردحذف
  36. غير معرف15 نوفمبر, 2010

    انا عجبنى تمثيل تامر وانا بحبو جدا بس مى عز الدين كانت احلى فى باقية الافلام وبحبك ياتامر وشكرا

    ردحذف
  37. من بدة البرازيلي الي احسن مطرب في مصر انا مجنون بيك وبحبك موووووووووووووووووووت ويا رب تكون احسن الفلم الي جاي

    ردحذف
  38. غير معرف01 ديسمبر, 2010

    انابحببببببببببببببك اوى شهيدةحبك

    ردحذف
  39. غير معرف17 ديسمبر, 2010

    hi انابحبك كتير تامر حسني كتير

    ردحذف
  40. غير معرف17 ديسمبر, 2010

    انا بحبك كتير عنجد كتير بحبك تامر pskd

    ردحذف
  41. غير معرف16 يناير, 2011

    ميرسي كتييير ع التحميل بس القصة المكتوبة هى مش قصة الفيلم منة مكانتش من اسرة فقيرة واسرة تامر مفيهاش غير اخووه ومفيش حد رفض ان هو يزوج منه

    ردحذف
  42. غير معرف02 فبراير, 2011

    انا مش هقولك تامر حاف لان انتا تستاهل الاحترام جدا انا اسمى شروق وبحبك اوى والله بحبك اوى اوى اتمنى ان كلامى يوصلك ومهما قلت انى بحبك مش هقدر اوصف حبى ليك.

    ردحذف
  43. غير معرف03 فبراير, 2011

    هايات الاول والتانى انى بحب تامر حسنى ومنه شلبي و ان الفيلم روعه واحلي حاجه انى بحب تامر حسني مع مى عز الدين ولو تمكن واتجوزا اكيد هايبقوا حاجه جميله اوى

    ردحذف
  44. غير معرف10 فبراير, 2011

    هو الفيلم حلو اوى بس اللى مكتوب ملوش علاقة بقصة الفيلم

    ردحذف
  45. غير معرف15 فبراير, 2011

    is agood film thank u timo

    ردحذف
  46. غير معرف15 مارس, 2011

    بمووووووووووووووووووووووووووت في تموره بعشقه ولكن منه شلبي احلي بكتيرررررررررر ومى عز الدين احلي من منه اكتر بصراااااااااااااااحه علشان معكش مشكوووووووووووور انا ايمان

    ردحذف
  47. غير معرف16 مارس, 2011

    بجد الفيلم قصته جامده وانا بعشق تامروبموت فى صوته انا بحب اسمع اغانيه كلها وكلها عندى على الموبيل

    ردحذف
  48. غير معرف10 أبريل, 2011

    Iloveyoutamer

    ردحذف
  49. غير معرف10 أبريل, 2011

    بجدياتامرانت كل فيلم بتقوم به بيزدادحبى اليك . بحبك ياتامر

    ردحذف
  50. تامر انا بموت فيك و الهي انا من تونس ربنا يخليك و يعليك يا رب

    ردحذف
  51. غير معرف18 يونيو, 2011

    أبومازن الرومانسي بس منسي الفلم جنان

    ردحذف
  52. انا من عمان وبحب تامر كتييييييييير والي صار ف الثوره عمره مياثر ع تامر الله يوفقك رشرووووووشه

    ردحذف
  53. غير معرف26 يونيو, 2011

    الفيلم جميل جدا جدا ياتامر

    ردحذف
  54. غير معرف26 يونيو, 2011

    الفيلم جميل جدا جدا ياتامر

    ردحذف
  55. nono el sha2eya07 يوليو, 2011

    thxx elfelem beiganen la2ano fee timooooooooo

    ردحذف
  56. غير معرف08 يوليو, 2011

    وااااااااااو

    ردحذف
  57. غير معرف08 يوليو, 2011

    واااااااو

    ردحذف
  58. غير معرف12 يوليو, 2011

    يعطيك الف عافيه مشكوووووووووووووووووووووووورين
    شكرا

    ردحذف
  59. غير معرف13 يوليو, 2011

    ربنايوفقك ياتامر واللى جاى احلى انشاء اللة وبجد احناكلنا بنحبك

    ردحذف
  60. غير معرف30 يوليو, 2011

    انا بحبك اوى يا تامر

    ردحذف
  61. غير معرف31 يوليو, 2011

    انا بحب الفيلم جدا جدا

    ردحذف
  62. غير معرف07 سبتمبر, 2011

    الفيلم حلو أوي و أنا حصلتلي تقريبا نفس الحكاية شكرا ثامر كتير حلو

    ردحذف
  63. الفيلم حلو اوى بارك الله فيكم بس ممكن جواب على سؤالى انا كل ما افتح الشات مش بيفتح فى الاول كان كرة بتحمل لحد ما تكمل بس فى النصف بتقف مش بتكمل ومش بيفتح الشات بعد كده كل مرة على كده ممكن الرد اختكم مريم

    ردحذف
  64. غير معرف21 أكتوبر, 2011

    شكرا اوى يا جماعة اوى انا كمان بحبكم يا شروق بحب كل الناس كمان انا هعمل فيلم تانى يارب يعجبكم انا بحب الناس كلها من غير الناس مبقاش تامر حسنى اخوكم تامر حسنى

    ردحذف
  65. غير معرف31 أكتوبر, 2011

    البناتدي ثفله يا جماعه ايه الكلام الثافل ده ولا طبعا تامر هو الي كاتب الكلام ده لاطبعا اكيدواحده دمه خفيف شبهكم كده هي الي كدبه ايه الت الادب والثفاله دي استغفر الله العظيم

    ردحذف
  66. غير معرف21 نوفمبر, 2011

    انا مشكور ليكم كلكم وشكر جدا ل موقع عرب توب وللبنات الحلوة اللى سابت الكلام دا وقريبا هفتح مدونة با اسمى وسمية تامر حسنى

    ردحذف
  67. غير معرف03 ديسمبر, 2011

    والة العظيم الفيلم جامد جدااااااااا

    ردحذف
  68. غير معرف18 ديسمبر, 2011

    ايه العبط ده انا بشارك الرا يا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وانا مبحبش تامر بتاعكوة ده اصلاا

    ردحذف
  69. غير معرف08 يناير, 2012

    انا حبيت اقول ان البت منه والواد تامر دول هوبل

    ردحذف
  70. غير معرف08 فبراير, 2012

    انا بحبك يا تامر والفيلم بجد جامد جيدااا و نفسى بجد صوتى يوصلك و ربنا يباركلك يا رب و الجاى احلى ان شاء الله و ربنا يفتحها فى وشك و بحب منة اوى هى انسانة جميلة و بجد يا تامر ميهمكش الى الناس الى بيكرهوق انتا بجد انسان جميل و محترم وان بجد بحبك يا نجم الجيل mariam love timo

    ردحذف
  71. انا بصراحه بموت فى تامر ومنه

    ردحذف
  72. غير معرف17 أبريل, 2012

    الفبلم زى الفل لان تامر موجود

    ردحذف
  73. غير معرف17 أبريل, 2012

    الفيلم زى الفل

    ردحذف
  74. غير معرف19 مايو, 2012

    انا بحب منة وهى بتقول استزراف

    ردحذف
  75. غير معرف03 يونيو, 2012

    ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    استزراف

    ردحذف
  76. كل افلام تامر زى الزفت بيحاول يقلد رومانسية وشياكة وعضلات عمرودياب بس مش عارف ولاعمرو هيعؤف يوصلوا ابدااااااا ههههههههههه ال تمورة ال

    ردحذف
  77. غير معرف06 يونيو, 2012

    انا مش عار فة انتو ليه مش بتحيو تامر كده ولا هو عشان احسن منكم بتقولو عليه كده تامر نجم الشرق احسن ممثل ومغنى فى الدنيا غصب عن اى حد والفيلم جميل جدااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  78. فليم زى الزفت

    ردحذف
  79. غير معرف09 يونيو, 2012

    تامرده حبيبي ومعشوق الجماهير

    ردحذف
  80. فليم نور عينى جميل اوى وانا بحب تامر جدااااااااااااااااااوبموت فيى

    ردحذف
  81. غير معرف03 يوليو, 2012

    كل معجبين تامر حسني دا اسم حسابو الرسمي في التويتر Tamer Hosny‬

    ردحذف
  82. يا تامر انتا منكن تخلينى امسل وانا معاك ربنا يوفقق ونمرتى اهة01221493452 حول تتسل

    ردحذف
  83. الردود
    1. غير معرف30 يوليو, 2012

      انتى اسمك جميل اوى وانتى اكيد زى العسل الانك بتحب تامر
      واناميرو وبموووووووووووووووت فى تامر ونفسى بس اشوفو واكلمو وامسل معاك

      حذف
  84. نننننننننننننننننننننن

    ردحذف
  85. غير معرف28 يوليو, 2012

    على فكرة يا جماعة تامر حسنى هو الى كاتب نص الكلام الحلو ده والله انا كنت معاه وهو بيكتبوا تامر حسنى واحد فاشل وتامر حسنى عنده مرض الايدز والله العظيم

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف30 يوليو, 2012

      على فكره انتى عيل متستهلشى انك تدخل على حاجه لتامر والله تامر دى انسان زى العسل والى يقول غير كدى يستاهل الضرب بلجزمه merooooooooooozooooom

      حذف
  86. ايوة انا سمعت كده برضو ربنا يشفيه يارب ويشفى مرضى المسلمين

    ردحذف
  87. غير معرف30 يوليو, 2012

    انا بموووووووووووووووووووووووووووووت فى تامر ومستعده اموت نفسى علشان تامر وفى سبيل حبى ليه
    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeero zooooooooooooooooooooom

    ردحذف
  88. بجد الحكاية دى ربنا يشفية يارب

    ردحذف
  89. غير معرف01 أغسطس, 2012

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    ردحذف
  90. تامر ده والله روح قلبى ربنا يو فقك يا نجم

    ردحذف
  91. بجد تامر حسنى عنده الايدز؟؟؟؟

    ردحذف
  92. تامر حسنى واحد كلب

    ردحذف
  93. غير معرف22 سبتمبر, 2012

    ما تحمل

    ردحذف
  94. غير معرف01 نوفمبر, 2012

    انا بحب تامر حسنى اوى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى ى وربنا يوفقواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    بحبك يا تامر

    ردحذف
    الردود
    1. انا مبحيوش

      حذف
    2. دا فرفور

      حذف
    3. غير معرف25 ديسمبر, 2012

      عندك حق

      حذف
    4. غير معرف25 ديسمبر, 2012

      انا مصطفى عبيد

      حذف
  95. غير معرف12 يناير, 2014

    ربنا ياخد تامر وخرة

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

جروب بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة
انضم الينا