ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

مشاهدة قناة مودرن سبورت بث مباشر

مشاهدة قناة مودرن سبورت بث مباشر مباشرة قناة مودرن سبورت مباشر اون لاين على النت قناة مودرن سبورت شاهد مباشرة قناة مودرن سبورت Modern Sport الرياضية مشاهدة قناة موردن بث مباشر سبورت مودرن كورة مشاهدة بث مباشر بدون تقطيع مباريات مودرن بث مباشر مشاهدة مباراة على مودرن سبورت موقع قناة موردن سبورت مباشرة



مشاهدة قناة مودرن سبورت بث مباشر Modern Sport
الفضائية الرياضية

http://f.imagehost.org/0674/11_14.jpg


بث حصرى لمدونة عرب توب فقط

مدونة عرب توب
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة عرب توب
3arbtop.blogspot.com

رسالة أحدث رسالة أقدم

61 Responses to “مشاهدة قناة مودرن سبورت بث مباشر”

  1. غير معرف05 نوفمبر, 2010

    thank you

    ردحذف
  2. احمد توفيق05 نوفمبر, 2010

    توتى ... احمد توفيق من البحيره بحب الكابتن مدحت والاهلي وكريمان حبيبتى

    ردحذف
  3. غير معرف17 نوفمبر, 2010

    بحبك اوى اوى ياشلبى وكل سنى وانت طيب

    ردحذف
  4. واضح عليك التاثر يا شلبى من هزيمة الاهلى متنساش نفسك وانت بتعلق

    ردحذف
  5. غير معرف02 ديسمبر, 2010

    السلام عليك يا مدحتكووووو ان شاء الله الاهلي هياخ الدورى مع احترامى للجميع ومع الصبر

    ردحذف
  6. يا كابتن مدحت ان شاء اللة الاهلى راجع تانى وهاياخد الدورى والكاس

    مصطفى ابوشوشة شبرا الخيمة

    ردحذف
  7. الاهلى ان شاء اللة هياخد الدورى يا كابتن مدحت

    ردحذف
  8. غير معرف06 ديسمبر, 2010

    انا محمد من الاسكندرية ان شاء الله الاهلى هياخد الدورى معلش يا كابتن شلبى فى رسالةعوز اقوله للوحدة انا والله العظيم بحبهاهى اسمه ندى..........

    ردحذف
  9. غير معرف10 ديسمبر, 2010

    انا محمد النني من طنطا ان شاء اللة الاهلي هيكسب

    ردحذف
  10. غير معرف10 ديسمبر, 2010

    انا بحبك اوي يا شلبوكه وسلملي علي النجوم الكبار الي معاك وزي ما انت اكتشفت تامر حسني عايزك تكتشفني في حراسه المرمي عمر من القاهره 0188882555

    ردحذف
  11. غير معرف10 ديسمبر, 2010

    انا بحبك اوي يا شلبي وعايزك تهتم شويه بشباب 15 سنه و16 علشان هما الجيل الجديد

    ردحذف
  12. بحبك اوي يا شلبي يا ساكن جوه قلبي يا محبوب الزملكويه يا معشوق الاهلويه يامعلق المصراويه لو انت بتحب الزمالكويه والاهلويه طلعلهم حارس مرمي قادر علي شيل المسؤليه اسمع عمر ورقم تليفونه 0188882555 عنده 15 سنه

    ردحذف
  13. غير معرف16 ديسمبر, 2010

    رانيا عاشقة النادى الاهلى 0180142919

    ردحذف
  14. غير معرف19 ديسمبر, 2010

    الاةلى ىا شلبى

    ردحذف
  15. غير معرف21 ديسمبر, 2010

    الكبير كبير ياشلبى

    ردحذف
  16. م/احمد عبد الرحيم يوسف24 ديسمبر, 2010

    الشراقوه بيحيوك يا كابتن مدحت انت وغزال مصر وكل الضيوف ومتفألين بيك دائما

    ردحذف
  17. غير معرف25 ديسمبر, 2010

    أحنا معاك يا عميد .. نادي الزمالك جاي من بعيد
    أمجاد زمان هترجع تاني .. و البطولات تيجي من جديد
    احنا معاك يا حسام .. نادي الزمالك تعظيم سلام
    قول يا إبراهيم انت عظيم .. قول على الزمالك أحلى كلام
    و اللي مش عايز الزمالك .. أحنا مش عايزينه
    ده اللي يغلط في الزمالك .. كلنا عارفينه
    ده مش صادق .. ده كداب
    و ده مش نصر .. ده مهزوم
    و الزمالك لما يقوم كل دول ملهومش لزوم
    أحنا معاك يا عميد .. نادي الزمالك جاي من بعيد
    أمجاد زمان هترجع تاني .. و البطولات تيجي من جديد

    ردحذف
  18. غير معرف25 ديسمبر, 2010

    أحنا معاك يا عميد .. نادي الزمالك جاي من بعيد
    أمجاد زمان هترجع تاني .. و البطولات تيجي من جديد
    احنا معاك يا حسام .. نادي الزمالك تعظيم سلام
    قول يا إبراهيم انت عظيم .. قول على الزمالك أحلى كلام
    و اللي مش عايز الزمالك .. أحنا مش عايزينه
    ده اللي يغلط في الزمالك .. كلنا عارفينه
    ده مش صادق .. ده كداب
    و ده مش نصر .. ده مهزوم
    و الزمالك لما يقوم كل دول ملهومش لزوم
    أحنا معاك يا عميد .. نادي الزمالك جاي من بعيد
    أمجاد زمان هترجع تاني .. و البطولات تيجي من جديد

    ردحذف
  19. غير معرف29 ديسمبر, 2010

    كل سنة وانت طيب يا كابتن مدحت وانا بحبك اوى(يا شلبى يا شلبلب يا شلبوكه)تروح وتجيب القطة وانت احسن مذيع فى مصر والعالم

    ردحذف
  20. غير معرف01 يناير, 2011

    طبعا واكيد الدورى للاهلى ياشلبوكة ياسمين محمود بكر عاشقة الاهلى

    ردحذف
  21. غير معرف16 يناير, 2011

    الدورى اللاهلى ياابوالشلليب احمد صدام القناطر الخيريه

    ردحذف
  22. ان انشاء الله الدورى والكاس لاهلى

    ردحذف
  23. محمود سوسو11 فبراير, 2011

    الاهلي حديد رجع جديد فرحان وسعيد اوع تقول للعميد تيت تيت

    ردحذف
  24. غير معرف08 مارس, 2011

    سبحان الله

    ردحذف
  25. انا اسمي محمد احمد علي حسنين من الطيرية البلد مركز كوم حماه بحيره

    انا اهلاوي صميم انشاء الله الاهلي هيكسب الدوري باذن الله

    وهيكسب سوبر ستارذ باذن الله

    ردحذف
  26. احمد البرنس14 أبريل, 2011

    انا احمد الاهلاوي ليه الاهلي ضعيف كده انا زعرن

    ردحذف
  27. أنا أهلاوى يارب الأهلى يفوز

    ردحذف
  28. غير معرف30 أبريل, 2011

    افضل مقدم برامج رياضية فى مصر

    ردحذف
  29. يا كابتن شلبوشكش معاك علاء صلاح من القاهرة وقول للزملكوية الدورى اهلاوى و عفرتو راجع تانى انشاء الله وتحياتى لكل ضيوفك

    ردحذف
  30. غير معرف19 مايو, 2011

    الدورى للاهلى @حودة@

    ردحذف
  31. احمد عصام24 مايو, 2011

    انا احمد عصام امحاية من سلطنة عمان بنحب برنمجك ياشلبينو والنبي طلب خاص من عمان عايزين واحد يا نهر ابيض والدور للاهلي ان شاء الله

    ردحذف
  32. يا كابتن مدحت معاك هيثم جمال من الاقصر ان شاء الله الاهلى هيكسب الدورى يا كابتن شلبى وسلام ل عاشق الاهلىكل الكباتنة الى عندك

    ردحذف
  33. انا هيثم جمال من الاقصر الف مبروك لمصر المقاصة والاهلى اكيد فى البداية انا بحبك مووت يا كابتن مدحت وعقبال الدورى ان شاء اللة دورى الثورة

    ردحذف
  34. غير معرف03 يونيو, 2011

    بنحبك يا شلبى
    \

    ردحذف
  35. غير معرف03 يونيو, 2011

    بنحبك يا شلبى
    \

    ردحذف
  36. مساالانوار ياكابتن مدحت ولكل مصري
    واهلاوي وتحية لكل مشجعي الاهلي البطل
    المارد الاحمر
    وتحياتي الخاص والعام للكابتن الجميل
    المعشوق لمصر بأكملها والعرب حبيب قلبي الكابتن : محمد أبو تريكه
    وان شاء الله الدوري للآهلي
    أحمد السعيد من اليونان
    00306999367333

    ردحذف
  37. ازيك يا شلبل و عمل اية و كلمة الزمالك هو البطل انا حازم

    من المحلة

    ردحذف
  38. بحبك ياشلبى اهداء من كل عزيز وغايب ابن طوخ يوسف الدورى لمودرن سبورت

    ردحذف
  39. غير معرف20 يونيو, 2011

    انشاء الله الدوري للاهلي محمد احمد بيحبك يا شلبي

    ردحذف
  40. حمادة فيفتيانو24 يونيو, 2011

    انشاء الله الدوري للاهلي يا مدحتيكو

    ردحذف
  41. غير معرف26 يونيو, 2011

    مساء الانوار ياشلبيكو احب اقولك ان الدورى للاهلى 100% انشاء الله حسن التوووووووووت الغردقة

    ردحذف
  42. غير معرف29 يونيو, 2011

    ازيك ياكابتن مدحت الفوز للاهلى اليوم أمام الزمالك اقول لك ان الدورى للاهلى 100%

    ردحذف
  43. غير معرف10 يوليو, 2011

    انا عارف الكابتن مدحت زملكاوي

    ردحذف
  44. غير معرف10 يوليو, 2011

    عمرو ابوالوفا يتمني صعود فريق سوهاج للدوري العام

    ردحذف
  45. غير معرف13 يوليو, 2011

    انا احمد من طنطا

    بحبك جداا جداا يا كابتن مدحت

    ردحذف
  46. غير معرف14 يوليو, 2011

    أنا المهندس محسن الصادق من ههيا حى السراحنة اهنئك يازعيم الإعلاميين على فكرك الواسع وقيادتك للحوار مع الضيوف

    ردحذف
  47. غير معرف14 يوليو, 2011

    مساءالأنوار لأحلى مزيع فى أحلى قناة بصراحة مفيش أحلى من أسلوبك المهذب فى حواراتك مع ضيوفك فأنت موسوعة

    ردحذف
  48. مساء الانوار يا كابتن مدحت انا اسلام من القباري اسكندرية/حبك ساكن جوه قلبي وصورتك جوه عيوني وبقولك من قلبي بحبك ياضي عيوني/بحبك يا كابتن مدحت 0188341080

    ردحذف
  49. مساء الانوار يا كابتن مدحت/همسة حب تغنيلك لهفة شوق تناديلك دمعة الم تشكيلك احلي سلام اهديلك بحبك يا شلبوكه /اسلام ودلع بكار من القباري اسكندريه 0188341080

    ردحذف
  50. اتمني الموسمالقادم قناه مودرن تهتم باذاعه المباريات مش معقوله قنوات مودرن تذيع مباره للنادي الاهلي و متش الزمالك في نفس التوقيت اتفرج عليه علي قناه تانيه هو عشان انت و شوبير اهلاويه

    ردحذف
  51. لما يكون في ماتش للاهلي والزمالك في نفس التوقيت قناه مودرن سبورت ومودرن كوره يزيعو ماتش الاهلي تكرر هذا الموقف اكتر من مره هو عشان شلبي وشوبير اهلاويه يفرضو علينا النادي الاهلي مش كفايه الانحياز في الكلام كمان في اذاعه المبارياترجاء لا تخسروا جمهور الزمالك متجبرنيش اتفرج علي غيرك يا شلبوكا

    ردحذف
  52. فارس المصرى02 أغسطس, 2011

    هاى شلبى انا فارس من المنيا وكل يوم نتخانق انا وابن عمى على انك زملكاوى ولا اهلاوى لكن انا احساسى بيقول انك زمهلكاوى

    ردحذف
  53. غير معرف24 أغسطس, 2011

    انت احسن مزيع فى العالم

    ردحذف
  54. ياكابتن الزمالك هيخسر رامى

    ردحذف
  55. غير معرف12 نوفمبر, 2011

    انا ياسر من المنيا ابوزياد
    على فكرة زياد اهلاوى صميم وبيقولى ان الكابتن مدحت زملكاوى بس انا قلتله ان الكابتن مدحت اهلاوى يارب تكون منياوى
    ياسر المنيا شاهين

    ردحذف
  56. ياسر المنياوى12 نوفمبر, 2011

    كابتن مدحت انا ابوزياد المنياوى
    ارجو ان تهدى زياد ابنى 5 سنوات
    صورة ليك لانه بيحبك قوى
    ياسر المنياوى حى شاهين منزل 16

    ردحذف
  57. انا بحبك يا كابتن مدحت انا الكابتن سمير شلبي من كفر الشيخ ومن مدينه دسوق نفسي انك تعلن عن المشروع القومي للناشئين في البرنامج وهذا المشروع العظيم ولو اهتمماتم بيه شوية ان شاء الله يكون في مصر ابطال الاولمبين كتير في الاعب فردية وانا اوعد مصر ان شاء الله يكون من دسوق ابطال الاولمبين في لعبة التايكوندو ان شاء الله ومشروع دسوق حقق المركز الاول في موليد 97للمشروع القومي للناشئين في الاسماعلية ويارب تقراء هذه الرساله وتكون امانه في رقبتك

    ردحذف
  58. غير معرف02 فبراير, 2012

    لوسمحت يا كابتن اقرا رسالتى الكل غلطان ولازم الكل يتحاكم ولازم نجيب حق الشهداء

    ردحذف
  59. احمد طاطا10 أبريل, 2012

    الناس حقدينا عليك لية يا كابتن شلبى
    انا بحبك جداااااااااااااا
    شبح القنوات الرياضبة طاطا الدولى

    ردحذف
  60. احمد طاطا10 أبريل, 2012

    شبح قنوات الرياضة فى مصر مدحت شلبى
    انا بحبك لو سمحت ممكن اسع منك ينهار ابيض ------- طاطا الدولى

    ردحذف
  61. غير معرف07 يونيو, 2012

    الاهلى هيكسب انشاء الله على فكرة مدحت شلبى اهلاوى ودا اللى انا عاوزة وكل الاهلاوية

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

جروب بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة
انضم الينا