ماشاء الله تبارك الله ماشاء الله لاقوة الا بالله , اللهم اني اسالك الهدى والتقى والعفاف والغنى

اغنية بهاء سطان انا زعلتك فى حاجة من البوم بهاء سطان 2010

بهاء سلطان .. سيمبل اغنيه انا زعلتك فى حاجه من الالبوم القادم 2010ا201011ا تتر موقع سمعنا sm3naتحميل مشاهدة استماع مهرجانات مدونة عرب توب لوب نغمةاموبايل اتنزيل بهاء سلطان .. سيمبل اغنيه انا زعلتك فى حاجه من الالبوم القادم 2010اجدد2011 ديجى اغانى شعبى انغمات كامل بهاء سلطان .. سيمبل اغنيه انا زعلتك فى  2010اموسيقى اافراح 


بهاء سلطان .. سيمبل اغنيه انا زعلتك فى حاجه من الالبوم القادم 2010

بهاء سلطان سيمبل اغنيه زعلتك حاجه الالبوم القادم 2010

File Size : 1 MB
File Extention : MP3
File Quality : CD-Q

اختار سيرفر واحد للتحميل

Download Links

Mirrorcreator || SendSpace || MediaFire


مدونة عرب توب
لدخول الموقع اكتب فى جوجل مدونة عرب توب
3arbtop.blogspot.com

رسالة أحدث رسالة أقدم

66 Responses to “اغنية بهاء سطان انا زعلتك فى حاجة من البوم بهاء سطان 2010”

  1. غير معرف21 مايو, 2011

    عايز اسمع اغنية بهاء سلطان انا زعلتك فى حاجة

    ردحذف
  2. بصرحا مفيش بنت تستهل الكلم دا

    ردحذف
  3. غير معرف08 يونيو, 2011

    نفسى اسمع اغنيه انا زعلتك فى حاجه

    ردحذف
  4. غير معرف12 يونيو, 2011

    بصرحا مفيش حد يستهل الحب دة

    ردحذف
    الردود
    1. الحب جميل لاكن الاجمل أن تجد من يحبك ساره سفيرت الاحزان

      حذف
  5. غير معرف15 يونيو, 2011

    الحب ده شىء جميل جدا بس اللى يحس بقيمتو ويقدرو

    ردحذف
  6. بصراحة الحب ده شىء عظيم جدا وجميل لاكن اللى يعرف قيمتو ويقدرو كويس

    ردحذف
  7. ازي احمل الاغاني من علي الموقع

    ردحذف
  8. غير معرف16 يونيو, 2011

    حرام عليكم نفسى احمل الاغنية

    ردحذف
  9. غير معرف19 يونيو, 2011

    بجد اغنيه جامده اوى وربنا يوفقه

    ردحذف
  10. غير معرف27 يونيو, 2011

    انابحب احمد

    ردحذف
  11. غير معرف01 يوليو, 2011

    الاغنيه جميله طحن بس نقدر كلمها ودلوقتى مفيش حب بجد كله تسليه المجروحه

    ردحذف
  12. اغنية جميلة اوى اوى اوى

    ردحذف
  13. غير معرف08 يوليو, 2011

    gamdaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mooooooooooooot

    ردحذف
  14. غير معرف09 يوليو, 2011

    عايز اسمع اغنيه بهاء سلطان كامله

    ردحذف
  15. غير معرف10 يوليو, 2011

    الاغنية جامدة جددددددددددددددددددا

    ردحذف
  16. الحب الصافى10 يوليو, 2011

    انا كنت بحب واحد اسمة احمد وسبنى وانا حبيتة اوى بس هو مايستهلش كل الحب اللى حبتهولة وانا بحب اسمع الاغنية دى علشان انا لسة بحبة اووووووووووووووووووووووى ويا رب يحس فى هنا تعليق بيقول مافيش بنت تستاهل كدة لا واللة بنات وبنات اصلا مافيش ولد يستاهل كدة ويريت الاغنية دى كانت غنتها بنت بحبة اووووووووووووووووووووووووى

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف14 مايو, 2014

      لو منمتيش معاه يبقي معرفتيش انه بيحبك ولا بيحب جسمك

      حذف
  17. غير معرف10 يوليو, 2011

    الاغنيه جميله اوى والحب اللى بجد لساه موجود بدام بحب بجد يبقى اكيد فى زيى اللى بيحب بجد

    ردحذف
  18. غير معرف10 يوليو, 2011

    الاغنيه جميله اوى والحب اللى بجد لساه موجود بدام بحب بجد يبقى اكيد فى زيى اللى بيحب بجد

    ردحذف
  19. غير معرف13 يوليو, 2011

    الاغنيةجامدةبس يارت حد يقدر

    ردحذف
  20. غير معرف15 يوليو, 2011

    الحب حاجة جميلة اوي محيسش بيه الا اللي حب وانا نفسي اسمع الاغنية دية بجد

    ردحذف
  21. غير معرف15 يوليو, 2011

    الغنية جميلة بجد ونفسي اسمعها

    ردحذف
  22. غير معرف15 يوليو, 2011

    الحب جميل جدا بس عاوز اللي يحافظ عليه ويقدره

    ردحذف
  23. غير معرف16 يوليو, 2011

    مفيش حب كده دلوقت انا شخصيا مقضيها تسالى بس بصراحة اغنية جامدة

    ردحذف
  24. غير معرف20 يوليو, 2011

    انا بحب واحد اسمه ابراهيم ونفسى ياخود باله منى الاغنيه بصراحه جمده

    ردحذف
  25. غير معرف23 يوليو, 2011

    الاغنية جميلة جدا جدا ربنا يوقفك يا بهاء والحب دة حاجة حلوة اوى اوى انا بحب واحد اسمة اسلام وهو بيحبنى اوى اوى ربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا

    ردحذف
  26. غير معرف01 أغسطس, 2011

    فعلا الاغنية جميييييييييلة جدا ومفيش وحدة تستاهل حبى لاانى انا على قدرالامكان بخلص بكل جهد فى الحب فا أستحالة الكى وحدة تخلصلى كدا زى فى كلمات الاغانى دى

    ردحذف
  27. غير معرف01 أغسطس, 2011

    أغنية فعلا جمييلة كل ماسمعها لازم أعيط والله على نفسى ولى باعونى وربنا يوفأك يا بهاء

    ردحذف
  28. ست الحبايب06 أغسطس, 2011

    انا اللى كنت كاتبة تعليق باسم الحب الصافى الاغنية دى جميلة اوى انا ستى ماتت ولما اسمع الحن بتعها بفتكر ستى كانت غليا عليا اوى ربنا يصبرنى واللة يرحمها ولو سمحتوا اللى يشوف التعليق دة يقرءلها الفاتحة علسان ربنا يرحمها ونبى تدعولها ست الحبايب وهتضل حببتى انا هعيط اااااااااااااااااالة يرحمهاااااااا

    ردحذف
  29. غير معرف13 أغسطس, 2011

    هو الحب حلو بس الحلال انا اما اتخطبت حبيت خطيبى وهيا
    ربو بيموت فنا يوفق كل البنات

    ردحذف
  30. غير معرف21 أغسطس, 2011

    مفيش حاجة اسمها حب و لا فى ولد بيحب بجد

    ردحذف
  31. اناكنت بحب واحد اسمه مصطفى بس هو مش معبرنى ومع زلك هو الى بدا انه هو الى كان بيبسلى وبعد كده رملىنمرته ولمامرضتشى بطريقه ده رفض انه يكلمنى وعلشن كده انا بحب انى اسمع الاغنيه ده

    ردحذف
  32. غير معرف23 أغسطس, 2011

    الحب شىءجميل بس الاجمل ان يكون من الطرفين

    ردحذف
  33. غير معرف23 أغسطس, 2011

    الحب شىء جميل بس الاجمل ان يكون من الطرفين

    ردحذف
  34. غير معرف01 سبتمبر, 2011

    سلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    انا هاشم الراجحي
    من السعوديه _مكه المكرمه
    بصراحه انا احب اسمع الاغاني المصريه اكتر من الخليجيه
    وكمان ذي الاغنيه من اجمل الاغاني اللي سامعها
    وبتووووووفيق

    لبهاء سلطان
    ع اجمل اغنيه 2011

    ردحذف
  35. انا كنت بحب واحد اسمه احمد من ورا ماما ماما لما عرفت اخدت منى الموبايل اتصلت بيه من موبايلها من غير ماتعرف كان حاطط الكول تون اغنية انا مصمم لما رد عليا قاللى فينك يابنتى هو قاللى قبل كدا بحبك و انا كمان قلتله لما رد عليا حسيت ان انا اللى بحبه وهو مش بيحبنى وانا لحد دلوقتى بحبه

    ردحذف
  36. غير معرف03 سبتمبر, 2011

    هى بصراحه جميله اووووووووووى وعاجبنى جدا وبتفكرنى بحاجات حلووووه بس فى مشكله انى كل الولاد معتبره كل البنات وحشه وكل البنات معتبره كل الولاد وحشه بس انا رايى انى ف بنات تستاهل وفى ولاد تستاهل حتى لو قليلين

    ردحذف
  37. غير معرف04 سبتمبر, 2011

    احلى اغنية سمعتها فى حياتى

    ردحذف
  38. غير معرف10 سبتمبر, 2011

    انا بحب واحد وهو كان بيحبنى ومش عارفه اتغير وبعد فجاه ليه ونفسى يسمع الاغنية دى

    ردحذف
  39. غير معرف14 سبتمبر, 2011

    الحب دة شىء جميل بس يريت كل ولد وبنت بيحبو يحبو بجد ميخدهوش تسلية وربنا يوفق كل اثنين بيحبو بعض الاغنية جميلة جدااا

    ردحذف
  40. غير معرف02 أكتوبر, 2011

    انا كنت بحب واحد موووووت ولسا بحبوا وكلمنا بعض وبعدين قالي مينفعش نكمل مع بعض علشان هو مش عارف يذاكر ودي حجة طبعا الكلام دا من يومين وهو في المدرسة معايا انا بكيت جامد اوي اوي لاني حبيتوا اوي اوي وهو في الاخر مبيحبينش وبيلعب بمشاعري ولسا كلوا دا بحبوا وكل يوم اشوفوا واتقطع وقلبي يدق جامد واقعد اعيط كتير كتير كتير في المدرسة والاغنية كل يوم بسمعها واقعد اعيط اعيط

    ردحذف
  41. غير معرف24 أكتوبر, 2011

    انا بحب الاغنية دى خالصصصصصصصصصصصص واصحابى بيحبوها كمان

    ردحذف
  42. غير معرف30 أكتوبر, 2011

    بصراحة هى اغنية جميلة

    ردحذف
  43. محمد محمد كحيل03 نوفمبر, 2011

    نعم من الف الاغنية واللة يبارك لية وطبعا حميع من الفا الاغنية ويارت كمان اغنية جميلة مثل هذة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

    ردحذف
  44. محمد محمد كحيل03 نوفمبر, 2011

    نعم من الف الاغنية واللة يبارك لية وطبعا حميع من الفا الاغنية ويارت كمان اغنية جميلة مثل هذة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

    ردحذف
  45. اسراء متزعليش هو ميستهلكيش

    ردحذف
  46. غير معرف24 نوفمبر, 2011

    الحب احساس جميل اوي لكنه صعب علي اللي من طرف واحد لانه يحب يشوف حبيبه طول الوقت امامه وبيخاف لو اي حاجه كشفت حبه

    ردحذف
  47. غير معرف26 نوفمبر, 2011

    عاوز اسمع انا زعلتك فى حاجه

    ردحذف
  48. غير معرف30 نوفمبر, 2011

    حرام حرام حرام انتوا بتعملوا اية الاغاني حرااااااااام ثم حراااااااام اناكنت داخلة الحمام لقيت نفسى داخلة هنا

    ردحذف
  49. غير معرف21 فبراير, 2012

    خسارة لو الحب كان تسلية وبس انا متجوزة واحد مش بحبو بس هو بيحبنى جدا انا بحب واحد تانى خالص وعارفة انو مفيش امل بس بحب لانى حبيت بجد الاغنية حلوة اوىىىىىىىىىىىىى كلها مشاعر جميلة

    ردحذف
  50. بهاء سلطان05 مارس, 2012

    على فكرة انا بهاءسلطان وشفت تعليقاتكم ومقدرتش اسيبها ومردش عليكم وانا كمان بحبكم جدا واتمنى ان كل حاجه تنال اعجابكم بحبكم جدا يا احلى جمهور

    ردحذف
  51. غير معرف15 مايو, 2012

    انا كنت بحب وهو كان بيحبينى اوى بس جات واحدة وقالت لة انت بتحب 0000 فاهو اتكاسف وقال لها قولى لها مالهاش دعوة بيه

    ردحذف
  52. اغنيه جميله جدا

    ردحذف
  53. انت يا بت مش مكسوفة وانتى بتكتبى الكلام ده

    ردحذف
  54. حب اية الى انت جى تقول علية

    ردحذف
  55. عندك حق يا مجهول البنات بقت امر من الولاد وبتحب ال وبتعترف انها بتحب كمان لو دى اختى كنت قتلتها

    ردحذف
  56. غير معرف18 يونيو, 2012

    حب جميل بس عايز يقدره صح

    ردحذف
  57. غير معرف16 أغسطس, 2012

    اغنيه جامده

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف16 أغسطس, 2012

      الآغنيه مرآ مرآ مرآ حلوهه

      حذف
  58. غير معرف01 سبتمبر, 2012

    اين الاغنية والاستاز الا بيقول مفيش بنت تستاهل كدةبالعكس كل البنات المخلصين فى الحب يستهلوا اكثر من كدة بكثيييييييير

    ردحذف
  59. غير معرف27 ديسمبر, 2012

    الاغنيه جميله جدا
    لكل شخص بيقول مفيش حد يستاهل
    مش معنى انك انجرحت او شايف نفسك مش تستاهل انك تتحب بجد
    مش معنى كدةان كل الناس خاينين او زيك مش يستاهلو انهم يتحابوا فى ناس بجد مخلصه وبتقدر الحب
    بس انت ونصيبك اذا كان اللى حبيته بقى كويس او لا
    مش تظلمو الحب وتفولو مفيش حب ولا تظلمو البنات والولاد وتقولو مفيش حد يستاهل

    ردحذف
    الردود
    1. غير معرف07 يناير, 2013

      والله الولاد كلهم مش يستهله ولا رنة ولا رسالة

      حذف
  60. غير معرف24 فبراير, 2013

    الحب ده حاجة لا تقدر بالمال

    ردحذف
  61. غير معرف16 يونيو, 2013

    الاغنية جميلة جدا بس فى حب بيجى بعد فوات الاوان ودة بيبقى اصعب مراحل الحب انا اتجوزت جواز تقليدى وحبيت واحد تانى وبحبة جدااااااا وهو بيحبنى لدرجة الجنون بس مشكلتى انى عندى اطفال وطبعا هو كمان عندة اطفال بس هو معندوش مشكلة خالص بس انا عندى مشاكل كتييييييييييييييير جدا لانى مش ممكن انى اتخلى او اسيب عيالى بس بجد مش عارفة اعمل اية تعبت من التفكير جدا ومش عارفة اعمل اية بس بجد غصب عنى

    ردحذف

اذا كان الكلام معكوس او انجليزى او لم يفتح الشات اضغط هنا
اهلا ومرحبا بكم فى شات بنات مصر

جروب بنات مصر على الفيس بوك لاضافة صندوق الشات فى موقعك اضغط هنا لتغيير اسمك فى الشات اضغط اول اسم باللون الاخضر فى القائمة على اليمين تغيير الصورة من نفس مكان تغيير الاسم اذا كانت اللغة انجليزية اعمل رفرش للصفحة نرجو الالتزام بقواعد الشات لتجنب الطرد
ننصح باستخدام متصفح فايرفوكس لفتح الشات بسهولة
انضم الينا